post

6 maj 2006

Begivenhederne er en vigtig del af virksomhedens liv. En velplanlagt begivenhed kan kraftigt formidle et klart corporate budskab og engagere deltagerne i de respektive virksomhedskultur.

De fleste virksomheder og organisationer holde arrangementer til en række årsager. Virksomheden skovture, ferie parter, nye produktintroduktioner, salg og planlægning møder og årlige generalforsamlingerne er blot nogle få af de lejligheder, der markerer milepælene i organisationen. Disse møder kræver detaljeret planlægning og ressourcer og mange organisationer vælger at udnytte specialister i styring af begivenheder.

Planlægning af en begivenhed er en kompleks virksomhed med koordineringen af kreditor leveranceplaner og opretholde kritiske tidslinje krav. Ud over logistik involveret i planlægningen af mødet udvikle de fleste planlæggere et tema, der indfanger essensen og hensigten med mødet. Temaet tilføjer kontinuitet og fungerer som en påmindelse om begivenheden for fremtiden.

Værdien af temaet

Et fælles tema bringer deltagerne sammen og gør det muligt for arrangører at viderebringe et stærkt budskab om hændelsen. Temaet er normalt udtrykt i kommunikation og pr-materiale og dokumenter relateret til begivenheden. Effektiv kommunikation af temaet er afgørende for succes af hændelsen. Da der er en bred vifte af temaer at vælge imellem for enhver begivenhed, skal pleje tages til at vælge det bedste tema til lejligheden og til at kommunikere ordentligt temaet til publikum.

Reklamegaver og kvalitet kommunikation

Temaet er et vigtigt element i kommunikation. En kvalitet besked, i overensstemmelse med det overordnede tema budskab i virksomheden, er nødvendig for effektiv kommunikation. Et aspekt af kommunikation er brugen af personlig reklamegaver, effektive bannere og unikke gaver. Disse elementer kan være designet til at give en effektiv meddelelse og brug af høj kvalitet personlige giveaways skaber et varigt indtryk og styrker begivenhed tema.

Private Label drikkevand som en effektiv reklamegave

Private label drikkevand er et ideelt og effektiv måde at fremme en begivenhed tema. Hovedsagelig private mærkning giver virksomheder mulighed at designe og udvikle en etiket med en brugerdefineret meddelelse og tema og lægger denne etiket på en flaske af sundt drikkevand. Et resultat af denne proces er at oprettelse og fremme et klart budskab, som er skræddersyet til hændelsen

På grund af produktets flaskevand øjeblikkelig og varig karakter oprettes forbrugsmaterialer reklame der efterlader en varig besked i sindet af begivenhed deltageren.

Nogle af fordelene ved private mærket vand omfatter:

• En lang-seriøs, effektiv og brugerdefineret besked.

• Meddelelser kan ændres for at afspejle begivenheder som corporate møder, nye produktintroduktioner og kampagner.

• Individuelle brugere bære ofte vand med dem og hændelsesmeddelelsen er yderligere udvidet og fremmes.

• Rent vand er populære og universelt accepteret som bidrager til et godt helbred. Budskabet i den private label når effektivt flere perspektiver som brug vokser.

• Effektive pris er lav og svar på hændelsesmeddelelsen er øjeblikkelig.

• Forbrugsstoffer, bærbare reklame skaber en varig budskab og indtryk.

Hvad skal man kigge efter i en Private Label vand leverandør

Der er en række private label vand leverandører, men de varierer meget i kvalitet af deres produktudbud. Der er tre områder for at undersøge, når du vælger en leverandør:

1. kvaliteten af vand

Arrangementer med et stort antal deltagere kræver ordentlig hydrering med vand af højeste kvalitet. Vand af høj kvalitet med hensyn til sundhed og smag er også kritisk for accept af meddelelsen tema og begivenhed. Hvis vandet er lav kvalitet eller smager dårligt så mislykkes beskeden. Den bedste kvalitet vand på markedet i dag er renset ved hjælp af en destillation / filtrering / iltning proces, fjerner alle urenheder, herunder alle bakterier, og skaber en let, forfriskende smag.

2. kvaliteten af Label Design og produktion

Etiketten er besked del af produktet og dårlig kvalitet etiketter signal dårlig kvalitet. Produktion af en dårlig kvalitet etiket er spild af penge og påvirker negativt besked og tema.

Det er meget vigtigt at vide, at langt de fleste (næsten alle) af private label mulighederne i dette land kommer fra vand forhandlere (ikke aftappere) med desktop-model “varme” (eller “termisk voks”) udskrivningsenheder med et kvalitetsniveau, der ikke kan sammenligne godt at selv forbruger-grade inkjet udskrivningsenheder bredt tilgængelige for mindre end $200 hos din lokale elektronikbutik. Disse printere er meget billige i både kvalitet og pris, typisk spænder fra $10-20k afhængig af konfiguration, og er udbredt i hele private label vandindustrien på grund af deres lave omkostninger.

I skarp kontrast skal et kvalitetscertifikat, dvs, en, der ligner en top-hylde mærke, som du kan finde i din lokale gourmet købmand, være produceret med professionel kvalitet udstyr ved hjælp af professionel kvalitet trykning udstyr. Der er tre typer af print-udstyr, der kan producere en høj kvalitet mærke.

1. rotary offset litografi;

2. flexografi; og

3. høj kvalitet digital presser.

For de fleste mindre kører (under ca. 10.000 enheder), digitalt udstyr tilbydes af Heidelberg eller HP er den mest omkostningseffektive løsning, men i stedet for $10-20 k, minimum udstyr omkostninger for disse professionelle løsninger spænder fra $750 k til $1.25 M pr. station.

Disse kendsgerninger er meget vigtigt at forstå, når du vælger en private label aftapperen — fordi dem, der sælger lav kvalitet etiketter ville have dig til at tro, at intet bedre er tilgængelige på grund af de korte kørsler kræves af private label kunder. Intet kunne være længere fra sandheden.

For at lykkes, skal etiketten være professionelt designet og produceret med materialer af høj kvalitet ved hjælp af en udskrivningsproces, der gengiver et høj-kvalitets resultat. Vandtæt laminering er også påkrævet til langtidsholdbare etiketter. Dette opnås nemt for en overkommelig kostpris ved hjælp af det rigtige udstyr til jobbet.

3. kvaliteten af kundeservice

Design og produktion af privat etiket drikkevand er kompleks og kræver intens interaktion mellem kunde og leverandør. Kommunikation og en kultur af customer service excellence er en forudsætning for oprettelsen af en effektiv tema besked og et vellykket arrangement. Uden et betydeligt engagement i kundeservice hos leverandøren, vil virkningen af meddelelsen tema mislykkes.

Vælg en seriøs leverandør til at udvikle og kommunikere dit budskab og at skabe succes for den corporate begivenhed.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *